Ara

Yükleniyor...

10 Ocak 2013 Perşembe

Taner Olgun - Gelin eyledim




TANER OLGUN - Gelin eyledim


Çok kez yemin eder ayrılmam derdin
Gencecik bir hayat tezsona erdi
Helallaşıp dizlerimde can ver
Cananı toprağa gelin eyledim


Gelin eyledim gelin eyledim
Ardından gözyaşı döküp ağladım
                                                       
Boynuna takmıştım mavi nazarlık
Azraille edemedim pazarlık
Aldı sevdiğimi zalım mezarlık
Cananı toprağa gelin eyledim

Gelin eyledim gelin eyledim
Ardından gözyaşı döküp ağladım

Oydu bu gönlümün birtek ilacı
Gözleri mahsundu kalbinde acı
Kefen gelinlikti topraklar tacı
Cananı toprağa gelin eyledim

Gelin eyledim gelin eyledim
Ardından gözyaşı döküp ağladım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üye olmadan yorum yapabilmek için Yorumlama biçimini Anonim yapın.